دستگاه بیسیم مجاز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مشاغل زیادی از جمله نقشه برداری، راه سازی، ساختمان سازی و عمران، تونل و معادن و بسیاری از این قبیل مشاغل نیاز دارند تا افراد در یک محدوده خاص با هم در ارتباط باشند. اگر این ارتباط از طریق تلفن صورت پذیرد که از نظر هزینه و کیفیت به صرفه نیست و حتی ممکن است در مناطق خارج جاده ای تلفن در دسترس نباشد. بهترین گزینه بی سیم است. البته همه بیسیم ها مجاز نبوده و باید از مدل های بیسیم مجاز در ایران استفاده نمود. تفاوت بی سیم مجاز با غیرمجاز در نوع فرکانسی بوده که آن ها روی آن کار می کنند. در هر کشوری برخی از فرکانس های خاص توسط نیروهای امنیتی و انتظامی استفاده می شود و دیگران حق استفاده از آن را ندارند، زیرا امکان شنود و یا اختلال در آن ها رخ می دهد. بنابراین اگر به دنبال خرید بی سیم مجاز ارزان هستید، می بایست کمی با دقت و آگاهی قبلی به سراغ آن بروید.

دستگاه بیسیم مجاز و ارزان

دستگاه بیسیم مجاز و ارزان

کارایی بیسیم پیچیدگی خاصی نداشته و کاربرد آن مشخص است. اگر خرید بی سیم مجاز در مراکز معتبر صورت پذیرد می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید. فقط این مراکز صلاحیت و جواز فروش بیسیم مجاز را دارا هستند. در این مراکز علاوه بر بیسیم های معمولی، فروش بیسیم مجاز و دستگاه بیسیم واکی تاکی نیز انجام میگیرد. بی سیم با برد بالا کاربرد بیشتری داشته و میتوانید در محل های دور افتاده و فواصل طولانی از آن بهره ببرید. بیسیم مجاز به مشاغلی که نیاز دارند افراد با یکدیگر همیشه در تعامل بوده و با یکدیگر هماهنگ باشند کمک بسزایی خواهد کرد. از مدل های پرطرفدار و مجاز در ایران می توان به TF-192 اشاره نمود که بین 2 تا 5 کیلومتر برد واقعی دارد. با خرید از این قبیل بی سیم ها، دیگر نیازی به نصب دکل، بیسیم مادر، دستگاه سانترال و هر چیز دیگری ندارید. کافی است آن ها را روشن کرده و روی یک کانال مشخص تنظیم نمایید. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های یک بی سیم خوب شارژ دهی خوب آن است که با دارا بودن باتری لیتیومی و حالت Battery saver دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: بیسیم , بی سیم , بیسیم مجاز در ایران , خرید بی سیم مجاز ارزان , بی سیم مجاز , فروش بیسیم مجاز , فروش بیسیم مجاز ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 15 آبان 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی